Životnost baterie se obvykle měří v cyklech nabíjení, což představuje, kolikrát lze baterii zcela vybít a znovu nabít. Většina moderních lithium-iontových baterií pro elektrokola vydrží přibližně 800–1 000 nabíjecích cyklů, což u většiny cyklistů odpovídá 3–5 letům běžného používání.
Nabíječka
Základní zařízení používané pro dobíjení vyčerpané baterie. Jeho primárním účelem je dodávat potřebný elektrický proud pro efektivní a efektivní obnovu energetických úrovní baterie. Jako spolehlivé řešení nabíjení je naše standardní nabíječka, zobrazená na doprovodné fotografii, speciálně navržena tak, aby poskytovala optimální nabíjecí výkon.
Nábojový motor
Označuje elektrický motor, který je přímo integrován do náboje jednoho z kol (obvykle předního nebo zadního kola) elektrokola. Ve srovnání s většími motory se středním pohonem jsou obecně lehčí a diskrétnější. Motory v náboji však obvykle poskytují menší výkon a nemusí fungovat tak dobře na strmých terénech ve srovnání s motorem se středním pohonem. Nábojové motory jsou typicky dvou typů: nábojové motory s přímým pohonem a převodové nábojové motory.